Tisdag 30 Mars

Tjabba!(:
Idag hade vi sovmorgon till 12 som vanligt, fast jag åkte in till stan redan vid tio för att göra lite ärenden. Min skoldag såg ut såhär: först lektion där vi inte gjorde något så vi satt vid facebook istället, hål då jag gick på stan igen, lektion och det var idrott med snörugby som gällde i typ 1 meter djup snö! Så sjukt jobbigt det var men ändå skit kul!(:

Efter skolan åkte jag till Joel och åt middag hos honom, sen träffade vi den första Spanienresenären Tobbe som berättade lite om resan och jag skjutsade förbi dom på Kvantum en sväng(: Sen efter jag lämnat dom åkte jag och hämtade upp Amanda i stan och så åkte vi hem till henne och dit kom även Jenny eftersom vi tänkte kolla nyaste avsnittet av Gossip Girl men det blev ändrade planer. Jag,Jenny, Amanda och Linnea drog till födelsedagsbarnet Jokki och fikade, sjukt gott fika hon hade!(: GRATTIS igen Jokki!:D Kul att träffa henne igen för hon var också en av Spanienresenärerna så då fick vi höra mycket om resan och dom verkar ha haft det himla roligt!(: Jag började bara längta ännu mer till vi drar till ALANYA, kan inte 23 Maj bara vara imorgon! Åhhh!(:

Snart, Snart, Snart är jag här med världens bästa människor!:D
  

Nu sängen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0