Tisdag 23 Mars


Min nya vårjacka som jag köpte för flera veckor sen som jag glömt att visa, H&M 399;-


Alla mina nya sommarkläder som ska hänga med till Alanya, allt som jag köpte och beställt är såklart från H&M! Ojoj nu måste jag börja hålla i mina pengar när jag ser den här bilden!;)


Tjabba!(:
Idag åkte jag in till stan först och gick på synundersökning och beställde nya linser. Förrästen så är mitt öga nästan helt bra!:D förstår ni på en natt har hela svullnaden på ögat försvunnit, det är bara lite torrt nu. Sen träffade jag Emma och så gick vi till skolan och åt lunch, sen hade vi bara en lektion, efter det gick vi till stadshuset och hämtade alla affischer som vi tryckt upp till mässan på torsdag(:

Efter det åkte jag hem, så skönt att komma hem innan två någon skoldag iafalla!(: Jag åkte till Ica och hämtade ut mitt H&M paket som kommit, sjukt snygga kläder jag hade fått plus alla sommarkläder jag redan köpt. Nu längtar jag ju bara ännu mer till sommaren, det enda som saknas nu är att köpa nya bikinisar men jag väntar tills dom kommer ut i butiken för det är så svårt att beställa.

Ikväll har jag hängt med Joel, vi åt middag hos mig sen så drog vi till hans lägga och där är vi nu och ska snart kolla förra veckans 90210(: Hemskt att jag inte sett det ännu!:O

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0