Tisdag 2 Mars

Tjabba!(:
Jobb idag igen på H&M 12-18, fick vara på barnavdelningen idag så det var ganska skönt eftersom det är mycket lungnare där än uppe på damavdelningen. Dagen gick snabbt som vanligt och jag fick välja om jag ville jobba mer(: Så ska jobba på torsdag också, kände att jag måste få vila imorgon från  jobbet och iallfall ha en dag lov!;) Köpte iallfall ett linne från H&M och en jojjo som var som en fotboll som jag gav till Joel som en skämtpresent, men han roade sig bra med den x) hahah!

Ikväll har jag varit med Joel, vi har blivit barn på nytt och kollat Tsatsiki- Vänner för alltid och ätit chokladflingor. Jag kan ju hela den där filmen utantill så satt och sa varenda replik typ ända tills Joel blev less på mig;P

Världens bästa film!;)


Nu ska jag krypa ner i sängen med Joel, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0