Tisdag 16 Mars

Tjena!(:
Min morgon började bra men slutade typ i kaos! Jag hade sovmorgon till 12:00, men steg ändå upp vid halv tio när Joel åkte iväg. Jag tog det lungt och åt frukost själv i hans lägenhet och hann läsa lite i min bok medans jag väntade på att han skulle komma tillbaka. För Joel och hans grabbar lånade min bil till fotbollsgym i arcus och sen när dom hade slutat skulle dom komma och hämta upp mig. Ja dom kom typ 25 min innan jag började och då satt det 4 svettiga fotbollsgrabbar i min bil och skrattade åt mig, gissa vad såklart hade jag lyckats få PARERINGSBÖTER PÅ 500 KR!:O åhhh så less jag var plus att jag sen skulle skjutsa grabbarna till Nautilus och sen skulle jag vidare till pappas jobb för att parkera bilen, det slutade med att jag sprang hela vägen till skolan. Bättre morgon kunde jag väl inte få men som tur var blev mamma och pappa inte alls arga för att jag hade fått böter!(: hahah!

Annars så hade vi skridskor i Coop arena idag, ja vad ska man säga Maria var typ bambi på hal is! x) Okej riktigt så illa var det faktiskt inte, det fanns dom som var sämre;) Det var kul att ha en lite annorlunda idrott och skridskor är ju faktiskt ganska roligt förutom att man får sjukt ont i fötterna av det! Fick även agera caufför åt Emma, Danne och Joppi(:



Dags att kolla det nya avsnittet av Gossip Girl, pusstjing(:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0