Söndag 28 Mars

Tjabba!(:
Gårdagens kväll blev inte alls som jag hade tänkt mig, istället för att kolla dom två 90210 avsnitten jag missat körde jag till Joel och umgicks med honom,Fredde och Kebbe sen efter ett tag kom två andra killar också dit(: Jag spelade fifa för första gången i mitt liv och jag förlorade ju såklart men vafan det var ju första gången så;D

Imorse fick jag äntligen sova ut, sjukt skönt men jag fick typ panik när jag såg hur mycket klockan var enda tills jag kom på att vi hade ställt fram den en timme;P Det där med att ställa fram klockan är jag absolut inget stort fans av om jag säger så. Sen efter vi hade ätit frulle körde jag hem, men seriöst vilket snökaos. Kan denna snö bara försvinna någon gång!:O Resten av dagen har bestått av städning och pluggning, japp ni hörde rätt jag har typ mycket saker att plugga nu helt plötsligt?!

Ikväll har jag kollat dom här två 90210 avsnitten jag inte hunnit se ännu, och dom var sjukt bra!

Jessica Alba i en snygg och trendig outfit bestående av boyfriend-jeans, pösigt linnea, sjal och jag diggar verkligen hennes enkla stil!


Nu dags för en sista titt på nylleboken och sen sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0