Söndag 14 Mars

Tjabba!(:
Full rulla har det varit hela helgen så här kommer en lite resumé:

Fredag
-Skola som vanligt på dagen, det rullade på bra som vanligt och nu är det mesta klart inför UF-mässan känns det som(:
-Efter skolan hängde jag på stan med Jenny, vi gick bara och fönstershoppade men jag kände att jag måste börja hålla i mina pengar lite nu!;)
-Sen åkte jag hem med Joel och åt middag hemma eftersom pappa fyllde år, Grattis till honom igen!:D
-Efter det bestämmde vi oss för att vi skulle gå på bio men det gick ju ingen bra film som redan hade börjat, så då tog vi min bil och åkte till Hemmakväll och hyrde The Ugly truht och köpte en feeeet godispåse! Sen åkte vi till Tobbe och var med han och Fredde vi kollade film och chillade bara, det var sjukt trevligt att hänga med grabbarna!;)

Lördag
-Jag och Joel vaknade vid tio och åt frulle, sen var det dags att ta tag i hans garderob för den såg förjävlig ut!;) Men nu är allt prydligt och fint efter att Maria har varit framme(:
-Sen skjutsade Joel mig till jobbet så det blev jobb på H&M 12-16 för min del(: Det är alltid kul att få jobba, men idag var det typ kaos för jag var ensammen på ungdomsavdelningen och i provhyttarna växte bara klädhögarna och hela avdelningen var i en enda stor röra! Men jag fick ändå till det så att det såg hyffsat ut innan stängning.
-Efter jag hade slutat så kom Joel och hämtade mig så åkte vi hem till honom igen och gjorde middag( eller han gjorde middagen) kyckling i pitabröd, sjukt gott vare!:D Emma och Martin kom även förbi en jättesnabbis, men det är alltid trevligt att få sällskap av dom där två filurerna!;)
-Sen åkte jag och Joel iväg och hämtade Tobbe och Fredde, det var nämligen dags för HOCKEY! Alla var så sjukt taggade och det var världens stämning inne i Coop Arena, och jag blev helt inne i matchen i slutet x) Men som sagt Luleå i slutspel, behöver jag säga mer...
-Efter hockeyn åkte jag hem till Antnäs och skulle umgås med brudarna hos Jokki, han träffa alla i 5 min sen skulle alla åt olika håll. Då skjutsade jag hem Jenny och hängde hemma hos henne hela kvällen, vi hade sjukt trevligt åt massor och pratade massa skvaller i flera timmar, precis som det ska vara med sin bästa kompis!:D

Idag
-Vaknade av att Jenny ringde till mig vid tio och frågade om jag ville följa med till Långberget, och såklart jag ville det i de vacka vädret. Så vi hängde på Långberget ett tag, till vår besvikelse trodde vi att dom sålde våfflor där men nej! Så då åkte vi hem till Jenny och gjorde våffler ute och satt ute och åt dom, sjukt mysigt och sjukt gott vare!:D
- Sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt resten av dagen och för ett tag sen fick jag mig en övverraskning, Joel kom och våldgästade mig!;) Så ikväll blir det att hänga med honom!(:<3

Det här var min helg ungefär och nu ska jag kila, Pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag önskar att min pojkvän också hade så bra fantasi att han kommer och våldgästar mig! :O Har hänt en gång (ungefär, tror jag) på 1 år och mer än 8 månader?! Jaa, vad ska man säga. Jag är ju alltid ute och flyger så kanske därför han inte vågar komma för att jag är borta! ;)

2010-03-15 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0