Onsdag 10 Mars

Tjabba!(:
H&M som vanligt idag igen, nuförtiden känns det mer jobbigt att ha praktik där eftersom jag har fått extrajobb + sommarjobb där och gör precis samma saker som på praktiken fast jag inte får betalt. men det är väl bara att försöka lära sig så mycket som möjligt den här sista tiden på praktiken!(:

Idag fick jag ett sms av Jenny där det stod: DET ÄR BARA 74 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER TILL ALANYA!!!!:D Förstår ni dom där 74 dagarna kommer gå super snabbt och helt plötsligt är det 23 MAJ, åhhh vad jag längtar att få vara med världens bästa människor på världens bästa plats och ha vrälden bästa studentresa!!!!:D Förrästen så har jag beställt sommarkläder från H&M.com och det blev några tusen lappar + att jag har en hel stor påse med nya sommarkläder som jag köpt från butiken. Så nu är det bara bikinisar kvar att inhandla sen är jag redo!;D

En perfekt vår-Outfit av Whitney Port!


Just fan idag har ju 90210 börjat om, måste se det nu på en gång! pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: L

Galet kvinna! fattar inte hur du har råd, men jag önskar att jag också hade det.

2010-03-11 @ 16:26:57
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0