Måndag 8 Mars

Jag kan inte sluta tjata om det men jag vill ha Sommar nu på en gång!





Hallå!(:
Idag var man tillbaka i skolbänken, men det var faktiskt inte så farligt och det är ju inte länge kvar tills det är lov igen, känner att jag måste tänka lite positivt nu!(: Dagen bestod bara av två lektioner, bra med en mjukstart sådär. Lunch blev det på Kungs med Emma,Jenny,Joel och Martin, det har börjat bli våran nya grejj på måndagar x) HAHAHA just det på riktigt höll jag,Emma och Jenny på att blåsa bort när vi gick utanför kungs, man kunde knappt andas för att det var typ storm x1000!:O men annars var det ju vårväder ute typ, åhh kan inte tiden bara gå snabbt nu eller iallfall till Maj då allt roligt börjar hända!:D

Ikväll har jag varit på PSI med Jennisen, det har börjat bli våran nya grejj att gå på PSI på måndagskvällar men det är sjukt roligt pass!(: Fast idag var det en annan instruktör och på riktigt är hon helt galen fast man blir som ändå helr peppad av henne!:P



I wanna go my own way
I've got to move on and be who I am


Dags för att krypa ner i sängen, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Amanda L

röda mattan + själva galan = 6 timmar. Röda mattan är 2 timmar så själva galan 4 :) men ändå, nog länge! haha. har kollat lite från röda mattan, å inom första minuten på inspelningen så intervjuas ZAAAC, å han är så het så man dör ;) haha. ses ikväll, jag längtaaaaaar! gossip is back! ;D

2010-03-09 @ 11:50:23
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0