Måndag 29 Mars

Hur fint hade inte det här varit att ha bakom sängen, fast jag är ju inte så händig så att jag skulle kunna få till något sånt här snyggt!




Hallå!(:
Idag hade vi inte första lektionen eller ja i tio minuter, sen var det lunch och då gick jag och Emma till kungs för att äta med våra boys och sen kom jenny också dit och åt med oss!(: Efter lunchen hade vi Svenska och fick tillbaka svenskaprovet vi skrev förra veckan i språkhistoria och vet ni vad jag fick MVG, det trodde jag verkligen inte men jag kanske hade dålda talanger i just språkhistoria eller nått x) Sista lektionen var engelska och då hade jag muntlig bokredovisning med några till och det gick bra även fast jag hatar att prata engelska inför massa andra, men tydligen gick det så bra så jag fick Vg!(:

Efter skolan kände jag att det var dags att ta tag i träningen igen efter en veckas uppehåll, så jag knallade till Inpuls och sprang på bandet i 50 min, kändes väldigt bra sen efter iallfall(: Jag tog bussen hem på dirren och trött som jag är så somnar jag på bussen men vaknar till någon gång för att se vars jag är. Men helt plötsligt vaknar jag till och kollar ut och känner inte alls igen att bussen brukar fara förbi just dom här husen, ja men gissa jag lyckades somna och vaknade upp i Alvik, underbart! Och inte nog med det så var jag tvungen att gå hela vägen hem, jag var så arg så jag började nästan gråta!;>

Ikväll blir det religionsplugg för hela slanten, och sen ska jag gottgöra mig med en Joel och Ben & Jerry glass!:D

Nu ska jag fortsätta med plugget, pusstjing(:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0