Måndag 22 Mars

Hallå!(:
Idag vaknade jag upp med ett öga uppsvällt som en jävla tennisboll!:O Då var det bara att åka till vårdcentralen på förmiddagen, jag var ju där förra veckan på grund av mina prickar jag hade under näsan. Så nu fick en annan doktor kolla på mig och sen kom samma doktor in som jag hade förra veckan och undersökte mig, dom visste såklart typ inte var det var! Jag fick iallfall kortisonsalva utskriven, men tror ni dom hade den på bergnäsets apotek, såklart inte. Så vi åkte vidare till apoteket på storheden men där fanns den inte heller, då åkte vi till Sunderby sjukhus och på apoteket där hade dom den som tur var!(: Efter det fick jag äta lunch i bilen och så åkte vi hem och sen fick jag ta bilen tillbaka till skolan för att skriva Svenskaprovet, jag hann i tid och provet gick faktiskt typ bra!(:

Det var den enda lektionen jag hade idag då eftersom jag missade hela förmiddagen, så då hängde jag med Emma till stan. Hon gjorde typ min dag, sötnosen!;) Hon shoppade på bra och jag gick mest runt och stekte i mina solbrillor eftersom jag inte vill visa mitt vackra öga för resten av världen, ser seriöst ut som ett jävla mongo!:O

Sen åkte jag hem och när jag kom hem hade jag en sån energi så då satte jag igång att städa hela övervåningen. Jag dammsög, dammtorkade och skurade prick hela övervåningen så nu är det kliniskt rent här!(: Efter det gick jag ut på en promenad eftersom jag inte får träna just nu:S Resten av kvällen har jag bara suttit vid datorn och läst bloggar, jag tröck lite godis också som tröst för mitt jävla öga!

Jag har Conversfeber! Emma köpte ett par blå Convers idag och då blev jag sugen på att köpa mina gråa som jag suktat efter sååå länge, men det får bli en annan dag!


Nu ska jag kolla nylleboken en sista gång, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: emma

köp köp köp köp! ;) <3

2010-03-23 @ 09:02:20
URL: http://emmaenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0