Måndag 1 Mars


Fick ett sjukt coolt halsband av Joel i lördags, bara sådär liksom!(: Sjukt gulligt av honom!<3


Hallå!(:
Seriöst är det redan första mars, det var ju nyss nyår!:O Tiden går så sjukt snabbt just nu och snabbare kommer det nog gå nu när våren snart kommer!(: Men seriöst vad händer med att det kommer typ flera cm snö nu, fattar inte dom där uppe i himlen att det räcker nu! Snart blir det ju årets snökaos typ!;) Ne men på riktigt vill jag bara ha vår och sommar nu!

Idag har jag jobbat igen på H&M, det blev att jobba på det vanliga H&M inne i stan och det kändes ganska skönt för annars hade jag typ varit sjukt nervös. Jag jobbade 12-16 och jag hade kassan alla 4 timmar jag jobbade, så när jag gick från jobbet var jag helt snurrig i huvudet:S

Ikväll har jag varit och tränat med Jenny och Linnea, jag och Jenny  körde PSI medans Linnea körde spinning. Det var ett sjukt roligt PSI pass och jag börjar bara gilla det mer och mer för varje gång, det känns verkligen som att man tar i som tusan på just det där passet och det känns verkligen i hela kroppen dagen efter så imorgon kommer det väl vara- Hej träningsverk! Det var en tävling i slutet där man skulle vara två och två och det var typ som en staffet och jag och Jenny var typ sjukt seriös och kom först men är man tävlingsinriktad så är man x) haha!

Nu ska jag ta igen lite bloggar, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Joel

den bästa ska ha det bästa ;) <3

2010-03-02 @ 00:31:32
Postat av: jokki

vad roligt att han köpte just det halsbandet också, när vi gick på stan så du ju att du ville ha ett sånt!

2010-03-02 @ 18:41:14
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0