Lördag 6 Mars

Tjabba!(:
Gårdagen var sjukt trevlig!;D Det började med förfest hos Fredde, där var det jag,Jenny,Joel,Tobbe,Fredde,Martin,Linnea och Victor till en början. Sen droppade några fler in som typ Emmas Martin och det blev en riktigt härlig förfest med massa kortspelande och såklart failade jag totalt i "bussen", haha inte så oväntat!;) Vid halv tolv drog vi in till stan och så var det Cleo som gällde för hela slanten, till en början var det sjukt dött men sen helt plötsligt var typ stället proppat med människor och jag träffad en hel del bekanta ansikten!(: Vid två drog jag hem med notviksgrabbarna och det blev att ta en french hotdog på preem innan det var dags för att pallra sig hem. Kvällen blev iallfall helt lyckad!:D

Här kommer lite bilder från Gårdagen:




Idag vaknade jag och Joel vid elva, vi åt frulle sen gick vi till Fredde och hämtade min bil. Eftersom vi inte hade några speciella planer så for vi och åkte runt i min bil och kollade in Mölkuddens guldkust och Bergnäset guldkust, helt sjukt vad fina hus det finns där!(: Sen åkte jag hem och har bara tagit det lungt resten av dagen. På kvällen ringde Joel och sa att han var utanför mitt hus och såklart trodde jag han inte men två sekunder senare plingade han på dörren;P Underbar överraskning och kvällen är räddad:D<3 hahah!

Nu ska vi kolla film, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0