Fredag 26 Mars

Hallå!(:
Idag hade jag extra lång sovmorgon till 12 eftersom vi inte hade första lektionen, men skolan var helt ovärd idag jag gjorde typ inget och vi slutade innan två. Helt okej fredag på skolan om man frågar mig!(: Efter skolan träffade jag Joel och hans mamma, vi gick och kollade kostymer till balen och han hittade en kostym som var helt awesome på honom så den kirrade han direkt!;D åhh vad jag längtar till balen också!:D Sen när vi hade kollat kostym åkte vi till Max vid pontus och åt där med Emma och Martin, sjukt nice men jag blev helt proppad! x) Efter det åkte jag och Joel tillbaka till stan en sväng och kikade lite och sen tog jag bussen hem.

Ikväll har jag varit med världens bästa Jenny, vi har bara tagit det lungt med att kolla på Lets´Dance finalen och ätit kladdbaka med frukt!(: Jag har inte kollat ett helt let´s dance avsnitt på hela säsongen förutom ikväll men det var faktiskt riktigt spännande och bra!(:

Jenny och Jag sommaren ´08!


Nu intar jag sängen eftersom det blir en tidig morgon imorgon, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0