Torsdag 24 Juni

Hallå!(:
Idag har jag jobbat 12-16, det var typ lugnaste dagen hittils och alla som trodde det skulle vara sjukt mycket folk nu såhär innan midsommar. Men alla var väl ute och stekte i det soliga vädret, äntligen har typ sommaren kommit tillbaka till Luleå!(: Idag kom lönen men fick inte så mycket eftersom jag inte jobbade så mycket i Maj när det var fullt upp med skola och allt annat. Men det blev att shoppa upp lönen direkt!;) haha! Var iallfall tvungen att köpa min favoritbikini som jag väntat på så länge och sne hittade jag lite mer som följde med hem;P

Dagens Inköp och allt är såklart från H&M:


Efter jobbet blev det att åka hem och fira mamma som fyller år idag, Grattis igen Mamma!:D Hon fick en Ipod och lite mer saker(: Tänk idag är det prick ett halvår till Julafton på mammas födelsedag, usch det vill man ju inte ens tänka på än när vi inte ens har fått sommar här:P

Tårta!


Ikväll har jag varit med Joel och hans gäng men även Karre och några till, det var Fifa turnering hos Joel och det var riktigt skojj!(: Förutom att klockan han bli halv två innan vi gick och la oss, vi däckade direkt vi la oss i sängen x)

Nu måste jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0