Torsdag 17 Juni

Tjabba!(:
Idag sov´både jag och Joel ut ända till halv tolv och det var riktigt skönt!(: Vi gjorde oss klara och så sen åkte vi och kollade lite på fotbollsskolan uppe på Liko Arena där vi träffade Olivia och massa andra!(: Sen tog vi bilen och åkte till Tunavallen och hälsade på fotbollsskolan där eftersom Tobbe och Jesse var ledare, haha shit vilka vilda ungar dom hade;P

Efter det gick vi till preeem och hämtade ut mitt paket som hade kommit, sen gick vi strandvägen hem och shit vad fint det är vid vattnet på mjölkudden(: Så det blev en riktig promenad och det kändes bra nu när jag inte rört mig på länge eftersom min jävla förkylning inte vill försvinna någon gång!:O Har varit sjuk sen Alanya!

Hämtade ju ut mitt paket idag och i det fanns mitt nya Iphoneskal!(:


Nu ska jag åka och hämta Joel från jobbet, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0