Söndag 13 Juni

Tjena!(:
Idag har jag verkligen sovit ut, sov till halv tolv och då blev jag väckt så hade kunnat sova typ 100 timmar till! Men det var skönt att få ta igen lite förlorade sömntimmar eftersom jag är en sån person som behöver sjukt mycket sömn för att klara mig!(:

Ikväll blev det att umgås med Antnäs brudarna, vi åkte till Elin och grillad emed henne och björxbrudarna så vi var ett stort härligt gäng!(: Det blev att grilla massor, prata massor och skratta massor. En perfekt söndagskväll om jag får säga det själv!(: Sen åkte jag och Jokki förbi Joel för att hämta upp honom eftersom han skulle följa med hem och sova. Det tog typ dock någon timme eftersom dom var typ 10 killar hemma hos Joel som skulle lira klart NHL, åhh vilka nördar dom är!;)

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0