Onsdag 23 Juni

Tjabba!(:

Dom här skorna ska bli mina en dag, ska bara vänta in lönen så kirrar jag dom på dirren!



Idag skulle jag jobba 9-12 men det var så mycket nya varor så vi extra tjejer fick jobba nere på lagret. Vid ett trodde vi att vi nästan var klara men nej vi hittade bara mer varor hela tiden så det blev jobb 9-15 istället!(: Men cash is king som man brukar säga!;)
 
Sen efter jobbet mötte jag upp Joel och så tog vi Piteå bussen direkt till Rosvik för att äta middags hos Joels mamma och pappa, men shit vad jag tjurig jag var! Hade inte ätit sen åtta imorse eftersom vi inte tog någon rast eller nå för att vi trodde vi bara skulle jobba till tolv, så hade inte ätit någonting på hela dagen!:O När jag inte får mat blir jag riktigt tjurig så satt tyst hela bussresan och sen när vi kom fram efter tio minuter var jag gamla vanliga Maria igen efter att ha ätit två portioner köttfärsås och spagetti;P älskar den maten!

Ikväll skulle jag egentligen följa med och kolla när Joel och dom skulle spela någon fotbollscup men var alldeles för trött så jag stannade hemma(:

Nu dags för sängen igen,  pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: isabelle

åh, sååå jättefina skor! dom ser ut att vara ett par perfekta höstskor verkligen. vad är det för märke?? och var kan man få tag i dom? snälla svara, jag blev jätteintresserad! åååh..



svara gärna här i kommentarsfältet är du snäll:)

2010-07-08 @ 00:47:58
Postat av: Svar på kommentaren

Dom här skorna är från Nilson men det finns ett par äkta och dom kommer från acne men är liite dyrare!(:



Förrästen är det den Isabelle jag tror att det är?(:

2010-07-08 @ 23:47:14
Postat av: isabelle

Åååh, vad kostar dom från nilson? och vad kostar dom från acne? från vilket märke ska du köpa?? :)



jättefina var dom! nej, jag är en isabelle som bor i Linköping och jag hittade din blogg när jag bara bläddrade runt. jättebra blogg :D du får gärna svara på mina frågor här i kommentarsfältet?

2010-07-12 @ 20:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0