Onsdag 16 Juni

Tjena!(:
Idag har jag tillbringat dagen på stan med Joel!(: Jag hade värdens shoppingsug efter att inte varit på stan på jag vet inte hur länge:P Vi träffade Emma och Martin ett tag på stan sen även Elina och Viktor plus massa andra!(: Vi gick på stan till 5 och då var mina våra ben ganska så döda efter en hel dag på stan!:O Men jag hittade iallfall litegran som jag shoppade!(: Ett par vita tygskor som jag fick en hundrig billigar pga av lite smuts, en skojrta för halva priset, ett linne på H&M så jag fick rabatt å det med och ett par örhängen!:D Så jag hade världens flyt för att vara mig, jag brukar aldrig hitta något som det är nedsatt pris på!;)

Här är dagens inköp:



Nu blir det att kolla Bella och Tyras show, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0