Måndag 7 Juni

Hallå!(:
Idag blev det att åka till Bällinge och fixa naglarna hos Sara, haha kul att jag lyckades körde fel typ fler gånger innan jag kom till rätt hus;P Jag gjorde nagelförlängning, fransk manikyr och det var helt coolt hur hon gjorde naglarna. Sara är så himla duktig på att fixa naglar utan att ens ha någon utbildning! Jag blev jätte nöjd övern naglarna men jag har inte riktigt vant mig ännu att ha dom så här långa men det kommer väl med tiden. Tack igen Sara för att du fixade mina naglar så snygga!:D

Här är resultatet!


Ikväll skulle vi ha lite klassfest men det var typ bara halva klassen som kom! Vi spelade kubb ute på hälsans och sen när det blev för kallt drog vi till Dennis och var där men jag var inte där så länge eftersom jag var nykter och försöker få bort den här förbannade förkylningen någonn gång! Sen drog jag äve till Joel en sväng där det var typ 10 killar som satt och spelade fifa i en liten etta;P Och kvällen slutade med att vi fick starta Halles bil med startkablar för att han hade lyckats haft på dimljusen i flera timmar:P

Haha uppdateringen kommer nu men bättre sent än aldrig, pussting(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0