Måndag 21 Juni

Hallå!(:
Idag sov jag till tio och när jag vaknade hade jag ett missat samtal från H&M, dom behövde ha in mig att jobba men dom hade ringt 08:15 och då sov jag som en stock så hörde inte ett piss att det ringde! Så jag chillade på och åt frukost eftersom det inte blev nå jobb, men  fem över 11 ringer dom och säger att en tjej har blivit jätte sjuk så jag behövs!!! Japp då var det bara att stressa gärnet för jag började jobba 12, så blev jobb iallfall idag 12-18:15!(:

Annars så är mitt vänstra öga helt rött och jag tror jag fått ögoninflamation!:O Så imorgon blir det ett besök hos vårdcentralen. Att jag aldrig kan bli frisk någon gång efter Alanyaresan, fast nästan alla är fortfarande sjuka som var där!:O

Nu blir det kvällsfika, pusstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0