Måndag 14 Juni

Hallå!(:
Idag så tänkte jag gud vad skönt att vara ledig och få lite sommarlov innan man börjar, men nej klockan kvart över tio vaknar jag av ett telefonsamtal att jag ska jobba:P Men det är ju alltid bra med jobb, 12-16 jobbade jag bara så det var ganska lungt för jag kände att jag var lite ringrostig nu när jag inte jobbat där på ett tag:P Men jag fick stå i kassan hela tiden typ och så träffade jag en av dom nya sommarvikarierna och hon var super snäll och söt!(: Kul att någon äntligen är lika gammal som mig så behöver jag inte känna mig så lite längre!;) haha

Imorgon jobbar jag också så nu har jag gått in i vuxenvärlden på riktigt, det känns lite overkliget men just nu känns det mer bara som man har ett vanligt sommarjobb men till hösten tror jag det kommer kännas helt konstigt att inte gå tillbaka till skolan! Idag fick jag iallfall mitt schema fram till vecka 28!(:

Här kommer jag tillbringa största delen av sommaren!(:


Nu ska jag gå och sova på momangen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0