Lördag 5 Juni

Tjabba!(:
Idag har jag jobbat på H&m 12-16, det gick bra men var ganska så mycket folk! Jag fick gå ifrån kassan flera gånger för att jag fick världens hostattacker, fy fan vad less jag är på min jävla förkylning kan detn inte bara försvinna nu!:O

Efter jobbet åkte jag hem och åt middag och nu har jag gjort mig klar för kvällens PARTYYY!;D Ikväll låtsaas jag att jag går idrotts igen och är med på maskerad fest med alla idrottsklasser och jag tror det kommer bli sjukt jävla roligt!:D

Kvällens Utkläddnad:


Jag,Olivia och Joel taggar som tusan för kvällens Party och här har ni tjuven med sina två tennisspelare som vänner!(:


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Elina

Så nsygga människor allts¨å

2010-06-06 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0