Lördag 19 Juni

Tjabba!(:
Idag jobbade jag 9:45-16:15, det var fullt med folk som vanligt på en lördag så vi hade mycket att göra! Fick testa vara nere på herravdelningen och det var kul men jag hade typ ingen koll på kläderna där men man lär sig ganska snabbt så:P

Efter det åkte jag hem en snabbis och byte om och fixade till mig lite, sen drog jag och Joel till Allstar och åt med Emma,Martin, Elias och Towbie!(: Riktigt trevligt var det och jag och Joel beställde en värsta feta tallriken med mat som vi delade på där det var alltmöjligt på. Men det var inte riktigt så gott som jag hade tänkt mig;P Men det här måste vi göra fler gånger, helt klart!

Vid elva drog jag och Joel hemmåt men det blev inte riktigt att vi kom hem;P Först åkte vi till Donken och träffade Hanna och Linda, satt och prata med dom typ en timme men sen skulle dom hem så då drog vi också  utan att ha ätit nå där:P Men då hade Joel pratat med Tobbe så då åkte vi dit och var med Tobbe och Fredde, riktigt trevligt vare och det blev inge fifa, elle nästan inte;) Vid halv två var grabbarna hungriga så då blev det Donken igen och jag köpte en Mcflurry, sjukt gott vare! Sen vid 2 åkte vi hemmåt på riktigt!;P haha

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0