Fredag 4 Juni

Tjena!(:
Idag vaknade jag av ett telefonsamtal från H&M, japp då var det bara att hoppa i kläder och jobba 11-16!(: Kul att få jobba lite igen nu efter Turkiet men fy fan vad jobbigt det var med min förkylning!:O Flera gånger när jag stod i kassan fick jag världens hostattacker och försökte dölja dom och då blir det ju bara ännu värre så till slut började det typ rinner tårar från ögonen för att jag inte kunde hosta som jag skulle:S Bläää jag vill bara bli frisk nu!!

Efter jobbet åkte jag och Joel till Rosvik och hälsade på hans mamma och pappa och blev bjudna på blodpalt, fan vad sugna vi var på palt sen Turkiet och det var helt sjukt gott!:D Vi var bara där sen snabbios för sen åkte vi till stan och kollade balen men det var inte så roligt för det var typ inga man kände. Så jag åkte hem och JOel åkte och var med sin klass, men sen höll han på att frysa ihjäl så jag hämtade honom från Storsand!

Vi åkte sen först till Emma och Martin som var hos Martin på Hertsön där det var fest, vi kikade in en sväng och hälsade på alla. Efter det drog vi vidare till tvillingarna och där var det typ feting fest med massa idrottsfolk och det var sjukt trevligt där!(: Men eftersom vi var chaufförer så skjutsade vi några och sen åkte vi hem:P


Nu ska vi kolla film och bara mysa, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0