Fredag 11 Juni

Tjabba!(:
IDAG TOG JAG STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Dagen började sjukt tidigt på morgonen redan klockan 6 steg jag upp för att äta frukost och göra mig klar. Då hade jag sovit 4 timmar och kände mig inte alls så trött för att jag var så uppe i varv!!! klockan halv åtta åkte jag hemifrån för att åka till skolan en sista gång!


Vi tog studentfoto med klassen klockan åtta i hermelinsparken och sen hade vi champanjefrukost, usch vad äckligt champanj är måste jag bara säga!:O Vid halv tio samlades vi i lärkan aula för att lyssna på rektorn och stipendium delades ut. JAG FICK STIPENDIUM FÖR UTMÄRKTA STUDIERESULTAT på Handelsprogrammet!!!!!:D Alltså helt sjukt glad jag blev, jag trodde först dom ropade upp fel namn så jag satt kvar, men sen visade det sig att det faktiskt var jag som fick Stipendium!


Efter att vi var klara så gick våran klass till klassrummet och samlades med Kerstin våran mentor och så fick vi våra betyg och massa kramar(: Sen var det en timme kvar tills vi skulle soringa ut så då fick jag och Emma gå och kolla på Kungs när våra Grabbar Joel och Martin sprang ut. Det bästa av allt var att Joel inte hade någon aning om att jag skulle vara där och kolla när han sprang ut så han blev helt sjukt glaaaaad!!!:D

 
Sen sprang jag och Emma tillbaka till Språklåda för att vänta på att våran klass skulle få springa ut, jag var så sjukt nervös innan vi sprang ut! Jag och Danne stod i fönstret och kollade på alla klasser som sprang ut före oss och 11:50 var det äntligen dags för HP3A att springa ut på trappan, det var en helt sjukt underbar känsla!! Och typ alla från min släkt var där och tog emot mig, och min moster från Stockholm överraskade mig med att vara där och jag blev så sjukt jävla GLAD när jag såg henne!!!:D










Efter vi hade sprungit ut blev det massa kramar och kort, sen kom äntligen vårat flak och vi fick åka två svängar genom stan. Det var bland det roligaste jag har gjort och shit vad vi skrek oss hesa!!;P




Efter att vi hade åkt flak åkte jag hemmåt och där togs jag emot av hela släkten!(: Det blev massa fika och presentöppning, tack så himla mycket för alla fina presenter jag fick!!!!:D



Vid sju tiden åkte jag på sista klassfesten för HP3A hos Sanna i Örnäste!(: Där blev det massa prat och drickande sen vi tio åkte jag och Emma in till stan och köade till Oliviers. Inne på Oliviers var det bara Studenter typ och alla man kände, det var typ det roligaste jag gjort i hela mitt liv!!!:D Och ja vi var kvar ända tills dom stängde o´ch sne blev det max där det också var proppat med Studenter! Efter det skulle vi på ngon efterfest i en husvagn på hälsans hus men den sög så vi började gå hemmåt. Innan jag och Joel äntligen var hemma var klockan halv 6 på morgonen och vi mötte massa pensionärer som redan var uppe och ute på morgonpromenad!;P hahah

NU HAR JAG ÄNTLIGEN TAGIT STUDENTEN OCH TACK SÅ MYCKET ALLA NI SOM GJORDE MIN DAG,KVÄLL OCH NATT HELT OFÖRGLÖMMLIG!!!!!:D JAG VILL BARA GÖRA OM DET 10.000 GÅNGER IGEN!!!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0