Torsdag 29 Juli

Tjabba!(:
Igår fick jag lite sovmorgon och började inte förrän 12, skönt att få sova ut lite eftersom jag inte är världens bästa på att gå och lägga mig;P Skulle jobba till 16 men blev 18:15 eftersom det är många sjuka på jobbet men det gör inget med lite extra timmar(:

Efter middagen blev det att kolla Snabba Cash med familjen + Joel, riktigt bra film måste jag säga! Har sett den en gång förut med sämst kvalla så jag somnade, men den här gången var den ju hyrd så nu såg man ju till och med att det var en film på tv:n och inte bara massa rörelser;P


Efter filmen vid tolvtiden var jag och Joel sugen på en cykeltur, Amanda hängde på och så cyklade vi runt skäret till alvik och hälsade på Amandas söta hästar!(: Sen cyklade vi hem och när vi inte ens hade kommit halvväg på Älvsbyvägen så får Amanda en buckla på framdäcket på hennes cykel. Joel säger att det kommer att sprängas snart, vi ba VA?! och 10 sekunder senare så säger det bara POFFF och så smäller hela däcket sönder;P HAHAH så jäkla kul det var ändå, men klockan var halv två på natten och vi fick promenera ända hem och var inte hemma förrän vid två;p Men det var ändå en skön tripp så det gjorde inget även om det blev lite kaos där mitt ute på vägen!;)


Idag har jag varit LEDIG!!:D Så himla skönt det har varit men det har varit fullt upp hela dagen ändå:P Städat hela övervåningen riktigt ordentligen för det var så äckligt så jag ville bara spy men nu är det skinande rent igen!(: Sen följde jag med Joel till Jullan m där han blev klippt, riktigt fint blev det!(: Efter det blev det att laga middag, så det känns bara som att jag gjort såna där saker som man gör på sina lediga dagar när amn är vuxen, bara massa måstegrejjer:p

Ikväll har jag hängt med Joel och grabbarna, alltid lika trevligt att umgås med dom där filurerna!(:

Nu ska jag börja runda av, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0