Tisdag 27 Juli

Tjena!(:
Vaknade av den hemska åskan i morse, jag tror aldrig jag har varit med om någon värre åska! Det kom världens blixtrar och hela vårat hus började skaka plus att strömmen gick också typ i en halvtimme, usch vad läskigt det var!:O Har jobbat idag 9:45-18:15, har haft sjukt kul på jobbet idag med Pernilla på damavdelningen som vi tog hand om(: Så härlig och snäll tjej och vi har verkligen jobbat häcken av oss eftersom det var så sjukt mycket folk idag:P

Annars då så känner jag att jag måste ta tag i min träning igen, sist jag tränade var innan vi åkte till Alanya! Skärpningen där, jag har till och med ett Inpulskort någonstans som inte använts på några månder!:O

En perfekt festklänning som hade suttit fint i min garderob!


Nu blire en dejt med JB, Godnatt!(:


Kommentarer
Postat av: Amanda

alltså de är så kul. när man skriver ska på dejt med JB, kan det ju betyda både Jonas Brothers, Justin Bieber och John Blund, alla förkortas JB ;) hahha

2010-07-29 @ 23:13:53
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0