Tisdag 20 Juli

Hallå!(:
Igår så var jag Ledig och vet ni Joel var också Ledig, alltså fattar inte hur det kan gå till när man typ är ledig en dag i veckan att vi typ prickat in samma dag igen!:O Vi tänkte ju dra till stranden idag men det var ju inte alls något strandväder så istället så åkte vi till stan och uträttade massa ärenden, men det är lika bra att göra bort sånt för man hinner ju inte med att göra det annars när man jobbar så mycket:P

På kvällen så drog jag och Joel till Tobbe och var med han,Fredde,Jesse, Martin, kebbe + hans tjej!(: Vi såg den här nya skräckisen Case 39, alltså fy fan vad äckligt film! Jag var nog räddast i rummet och satt och höll för öronen typ halva filmen, men det var ändå en riktigt bra skräckis så se den ni som tycker om såna filmer!(:

Haha ingen film för mig iallfall!



Idag har jag jobbat 9:45-18:15, sjukt jobbigt eftersom jag varit dödstrött hela dagen! Jag kunde inte somna igår efter filmen så sov väl typ 5 timmar och det är alldeles för lite för mig;P Men som tur var gick dagen ganska snabbt och sen när jag kom hem fick jag grillat till middag!(:

Nu ska jag slå på någon film och somna till, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0