Söndag 11 Juli

Tjaba!(:
Här var det ett tag sen man skrev, helgen har bar svischat förbi!(:

Fredag:
Var jag för ovanligheternas skull LEDIG!(: Det blev en tripp till Ikea med mamma, pappa och Joel(: Vi hittade hur mycket saker som helst till Joels lägenhet bla skålar, tallrikar, handdukar, påslakan och massa annat!(: Blir även att beställa lite saker som vi inte rymde i bilen;P Just det fick även chocken på Ikea, Gry Forsell ( ni vet hon från tv4) var där med sin familj:P

Kvällen tillbringade vi i Rosvik hos Joels mamma och pappa, där var det middag och kalas för Joels pappa!(: Vi åt grillat och marängtråta till efterrätt, sååå sjukt gott! Riktigt trevligt var det och fick även träffa lite av hans släkt också(:

Vi matade fåren som bor granne med Joels mamma och pappa, kolla vilka läskiga ögon dom har!



Lördag:
Jobbade 8:30-16:15, gick bra det enda som var problemet var att ta sig upp på morgonen. För jag brukar ju alltid annars börja 9:45 eller senare:P Nu har iallfall Normännen börjat invadera staden ordentligt x)

Kvällen tillbringade jag med mina favoriter Jenny och Amanda!:D Vi hade tänkt se filmen The Last Song men den gick typ inte att ladda ner:/ Men vi bestämmde att vi måste se den snart iallafall och det suger ju att den inte går på bio i Luleå! Men vi tog det lungt hos Amanda och gjorde fruktsallad och bara var med varandra helt enkelt, riktigt skön lördagkväll:)

Förra Lulekalaset, snart ett år sen ju!



Idag:
Jobbat 12-16, skönt att stan bara har öppet fyra timmar på söndagar för söndag är inte en så rolig dag att jobba direkt. Idag var det knappt nå folk alls på stan för alla var och stekte på stranden så det var sjukt långtråkigt att jobba:S

Ikväll har jag sett VM- finalen och jag har väl inte direkt kollat så mycket på fotbolls VM;P Men Spanien vann ju till slut och det får man väl säga var välförtjänt!(:


Nu är det dags för sängen och en dejt med JB, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0