Måndag 26 Juli

Hallå!(:
har ju helt glömt bort att visa vad jag shoppade i Lördags, fick ju lön så var bara tvungen att sprätta lite pengar på direkten!;) Haha är man shoppingfreak så är man! Blev iallafall ett sånt där linne som jag älskar, har tre likadana nu fast olika färger och mönster!;D En kjol med hög midja men är inte säker på om jag sak ha kvar den och sen två fräna trollor(: Och jag behöver väl inte ens säga vilken butik det är ifrån?;P

Lördagens Inköp



Idag har jag jobbat 9:45-18:15, imorgon är det sista dagen jag jobbar så på några dagar och det känns rätt skönt(: Men även fast jag jobbade lång dag idag så var jag inte alls trött men det kanske är för att det är måndag, var då helt död efter förra veckan för jag jobbade ju nästan 40 timmar då! Men vad är det man bruakr säga Cash is King!

Just nu är jag bara så less känns som att direkt jag ska försöka planera något går allt bara fel och jsut nu känner jag mig inte ett dugg peppad för helgens bravader.. Men det blir säkert bra tillslut hoppas jag(:

Ikväll ska jag föröska gå och lägga mig i tid, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0