Måndag 12 Juli

Hallå!(:
Idag har jag varit LEDIG igen, det händer inte ofta nuförtiden men nu jobbar jag en hel veckan innan jag får en ledig dag igen:P Idag åkte jag och Joel direkt till Storsand när vi vaknade, fick skjuts av Ida och Jacke som hängde på!(: Det var vi fyra, Joels grabbgäng och sen kom även Olivia och Tom lite senare!(: Och vet ni vad JAG BADADE!! Första doppet avklarat för i år iallfall i Svenskt vatten, men fy sjutton vad kallt det var!:O Men jag gjorde det och är sjukt nöjd för alla vet väl vilken badkruka jag är!;)haha! Sen började alla dra sig hemmåt och då följde jag och Joel med Olivia och Tom till Olivias stuga, var sjukt längesen jag var där men shit vad jag älskar deras mysiga stuga!(:

Liter bilder från dagens stekning på Storsand!




Joels mamma kom och hämtade oss från Olivias stuga och så åkte vi och kollade på tapeter, hittade ett par asfina som det troligvis mest blir!(: Sen bjöd Joels mamma oss på mat på nya Max, riktigt gott vare!(:

Ikväll har jag varit och spelat Volleyboll med massa folk på Trolltjärn(: Riktigt kul att så många var med vi var 14 stycken och det var jag,Joel,Olivia,Jenny,Elina,Jokki,Elin,Tobbe,Fredde,Jesse,Martin,Viktor,Joppi och Sebbe! Så sjukt kul det har börja bli att spela Volleyboll, och så härligt när man får igång spelet och alla blir så taggade;P Jag,Joel och Olivia cyklade från Tuna till Trolltjärn och tillbaka hem igen sen, var hur skönt som helst att cykla så långt!(: Jag känner att cykla måste jag börja göra mer nu:P

Precis när vi slutat spela och hälften hade hunnit dra hemmåt


Nu ska jag gå och lägga mig brevid min prins, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0