Lördag 3 Juli

Tjabba!(:
Idag har jag ju då jobbat som vanligt, hela dagen lång eller så länge butikerna har öppet i stan;P Idag var en riktigt seg dag med lite kunder, varmt i butiken och tiden gick så sjukt sakta!:O Men på lunchen hade jag sjukt kul om inte annat, känns bra att inte vara minst längre utan att jag har några kompanjoner som är jämnåriga!;) haha!

Just det idag hände en så ful grejj på jobbet:P En gubbe kommer fram till kassan och lägger upp plaggen han ska köpa. Då säger jag att vi tar den andra kassan istället som redan är igång, då tittar gubben på skylten där det står " Nästa Kassa Tack". Och så säger han " Jaha men här står det ju en skylt att det går bra i nästa kassa istället, ja jag såg den inte för jag blev så bländad av din skönhet" HAHAHA jag höll på att dö av skratt! x)

Ikväll har jag varit på bio med brudarna, eller ja det blev bara jag,jenny och Elina:P Vi såg den efterlängtade ECLIPSE, åhhhh shit vad bra den var, alltså på riktigt var den helt stört bra!!!:D Fighten mellan Cullens/Vargarn och de nya vampyrerna var helt galet!


Nu ska jag sova, god natt! pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Elina

Finns inga ord för hur bra den var! Den var ju lätt bäst av alla tre

2010-07-04 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0