Lördag 17 Juli

Tjabba!(:
Jobb idag också men skönt var bara fyra timmar och det ser ut så varje lördag för mig så det är ganska lungt!(: Annars så kommer jag njuta ganska rejält av två dagars Ledighet nu, så skönt det ska bli att få ha två dagar på raken LEDIGT!:D Hahah jag vet min blogg handlar typ bara pm jobb just nu, men de tär ju typ det enda jag gör just nu;P

Gårdagens Outfit

Tröja-H&M
Jeans-Acne
Skor- Ecco
Armband-H&M
Örhängen-Gina Tricot

Ikväll har jag varit helt själv, till och med ätit middag själv!:O Mina familj är på semster, mina kille jobbar, mina vänner jobbar, är i sina stugor eller borta på annat håll! Kul kväll, har iallfall roat mig själv med att rensa garderoben och städa den. Det behövdes verkligen och nu rymmer jag alla nya plagg jag köpt på sista tiden också!(: Nu ska jag äntligen fara och hämta min grabb som äntligen slutar jobbet, behöver iallfall inte spendera natten ensammen också(:

Nu måste jag kila, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0