Fredag 16 Juli

Tjena!(:
Jobbbeli jobb idag också ända till stängning, men det var inte det jag tänkte skriva om utan berätta en helt sjuk störd sak som jag såg innan jag började jobba. Jag och Joel var på Storheden innan jag skulle mot jobbet, vi parkerade bilen och klev ur. När vi kollar runt på parkeringen ser vi en helt sjuk sak. En bil står parkerad med halva bilen innanför rutan och halva utanför, och ja den var verkligen parkerad för det satt inte någon i bilen änns:P

Kolla hur stört är inte det här!


Ikväll har jag varit med Jenny ett tag, hon kom en sväng till mig och vi satt mest och pratade och bara tog det lungt!(: Vid tio åkte hon hem och jag åkte till Tvillingarna Hellander där det var spelkväll med massa tjejer från deras klass plus jag och Joel då!;) Riktigt kul vare, men sen drog typ alla tjejer men då kom Ida och Jacke plus massa annat folk!(: Så det blev en riktigt trevlig kväll även om det inte vart nå fest men jag och Joel jobbar ändå imorgon så det var lika bara att ha en sån där chillkväll;P

Nä nu ska jag gå och lägga mig, god natt allihopa! Pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0