Torsdag 7 Januari

Tjennare!(:


Nu tänker ni säkert vad Maria gör uppe den här tiden, men jag kom alldeles nyss hem från Jenny och Amanda!(: Jag har tillbringat hela kvällen med dom två brudarna, först så åkte vi till stallet för att ge Amandas hästar mat osv. Alltså jag fick typ chocken när jag såg fölet för sist jag såg det var typ i början på hösten. Gissa om han hade blivit nå stor!:O Men söt som tusan var han då fortfarande och mycket mörkare(: Sen åkte vi hem till Amanda och bakade kladdkaka och hade lite födelsedagsfika för Amanda i efterskott och så fick hon en liten present av oss!(: Sen så skulle vi kolla Flickan som lekte med elden men vi gjorde typ hundra andra saker så vi började se den vid elva så det är därför jag är hemma nu. Den var superbra!:D Men sjukt läskig, så gissa om jag var gode rädd när jag skulle gå hem sen! Jag sprang typ seriöst hela vägen hem!:O Men nu är jag ju hemma i tryggheten så nu är det ju lungt!(:

Annars så har dagen bestått av träning på Inpuls med Jenny och Amanda(: Först körde vi på sånna där springmaskiner i typ 40 min och sen var det Core som gällde. Det var ett tag sen jag var på det så imorgon kommer jag nog ha en sjuk träningsverk i magen! Men det är ganska skönt med träningsverk, får då känns det ju att man tagit i x)


Nu ska jag gå och borsta tänderna, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0