Torsdag 28 Januari

Hallå!(:
Idag har ännu en dag på H&M passerat, idag fick jag skriva jättemånga skyltar till A-ytan och resten av everyday avdelningen(: Det går som bra det mesta nu men just när jag tänkte så, vad tror ni inte händer då! Datorn där man gör skyltar börjar tjorva så istället för att det typ tar tjugo minuter tar det typ två timmar, åh så jobbigt det var!:O Men det blev ju bra till slut, plus att jag även fick klä två till dockor idag på damavdelningen!(:

Annars så hade jag lunch i två timmar, då gick jag på frisörtreornas hårvisning med Joel,Tobbe och Fredde!(: Det var sjukt kul att se på alla coola frisyrer dom hade gjort och det var även kul att det var så många man kände som var med och var modeller!(:

Ikväll så har Olivia varit här så vi har chillat på här hemma och börjat tagga för morgondagen, jag har höga förväntningar som vanligt!;)

Veckan inköp

Adidaströja- Diva


Kavaj (lång model)- H&M


Bh-H&M

Nu ska jag gå och platta håret, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0