Torsdag 21 Januari


En snygg och enkel vardagsoutfit som jag gärna hade kunnat ha på mig!(:


Tjennare!(:
Idag har ännu en dag på H&M passerat, även idag fick jag vara på herravdelningen. Idag fick jag i uppgift att klä en hel skyltdocka som stod på A-ytan och en halv skylta docka (alltså bara överkroppen) på herr. Jag tänkte att det skulle gå åt skogen eftersom jag bara gjort det en gång tidigare och då fick jag lite hjälp och då var det bara en skyltdocka också. Men jag började med att stryka alla kläder, fy fan vad jobbigt det var!:O Aldrig mer stryka säger jag bara (fast jag vet att jag kommer få göra det mer). Sen skulle man börja klä av och på med dom nya kläderna på skyltdockorna, det var ju inte direkt det lättaste för dom var ju ganska stela;)hahahha! Och sjukt tunga för den delen också!:O Men till slut fick jag på alla kläder på båda dockorna och fixade till alla kläder och sen var jag klar!(: Jag fick mycket berömm för mina två dockor jag gjort, åh vad glad jag blev då!:D

Annars så kan jag meddela att jag har ett uppsvält ögonlock, inte så jävla nice!:S Jga har typ haft så här i en vecka nu men från början var det bara tort och kliade men nu har det typ blivit blått och uppsvält. Jag vet inte ens vars jag fått det ifrån eller om det är en reaktion på någonting, men det kan då iallfall inte vara på mitt smink för jag har använt samma smink i hundra år typ. Håller tummarna för att det ska bli bra snart!

Nu annat, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0