Torsdag 14 Januari

Hallå!(:
Nu sitter jag och kollar på Made in Sweden, sjukt bra det verkara vara(: Jag missade totalt förra säsongen det gick på tv, så kände att jag var tvungen att se nu(:

Idag har jag varit på H&M igen, det gick riktigt bra idag(: Jag fick skriva skyltar till allt på damavdelningens A-yta och jag klarade det typ helt själv. Jag måste bara skryta lite men dom blev jättebra och jag blev sjukt nöjd för jag trodde aldrig jag skulle klara det!:P Sen fick jag även höra att jag har utvecklat jätte mycket och blivit mycket duktigare, dom orden värmde verkligen!:D På lunchen sprang jag även till skolan och kollade på jennys film som hon hade gjort om Amanda och Amanda, så hima fin den var och hon är så duktig min tjej!:D

Ikväll har jag bara varit hemma och fixat lite till morgondagens födelsedagsbarn;) Har även duschat,rakat benen,målat finger och tånaglarna, gjort hårinpackning, ansiktsmask, plockat ögonbrynen:p Bara såna där jobbiga tjejsaker, nu har jag bara platta håret kvar sen är jag fit for fight till imorgon!(:

Fick höra en sjukt tråkig nyhet av Amanda idag, det kommer inget Gossip Girl eller 90210 förrän i mars!!!!!!! Jorden går typ under för oss serienördar, så det är bara One Tree Hill vi får kolla på fram tills i mars. Jag ska typ ringa till CW-tv och fråga vad fan dom har tänkt!?;O

Från inspelningen av dom nya 90210- avsnitten, kolla in snyggingen i bakgrunden!!!!!;)


Nu ska jag platta håret, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0