Tisdag 26 Januari

Tjennare!(:
Idag hade jag sovmorgon till 12:00= UNDERBART!:D Annars så rullade skolan på bra med tre lektioner varav en var det film och sista idrott. Det var verkligen sjukt kul idag på idrotten för vi körde fotboll!(: Jag har verkligen längtat efter att vi skulle ha fotboll på idrotten, man fick nästan tillbaka det här suget lite efter fotbollen. Fast jag skulle aldrig kunna tänka mig att börja spela fotboll igen men det är verkligen kul när man kör det lite då och då!(:

Efter skolan knallade jag på stan helt själv, har kommit fram till att det är ganska skönt att gå på stan ibland själv. Det är nästan som för vanliga människor som brukar gå på promenader själva för att slappna av, så går jag istället på stan och shoppar själv för att slappna av x) haha okej det där lät sjukt! Jag kom iallfall bara hem med ett par örhängen rikare. Men jag känner att det bara kliar i fingrarna och jag har världens shoppningsug men jag hittar typ ingenting jag vill ha:S Ska nog ta mig en sväng på stan imorgon på lunchen för jag han ju bara med hälften av alla affärer idag x) haha!

Ikväll har jag tagit bilen till Jenny och Amanda, haha det var som helt sjukt att kunna ta bilen till dom när jag annars alltid promenerar. Vi kollade iallfall nyaste avsnittet av One Tree Hill och idag var det typ sjukt kul!(: Sen blev det att kolla lite jonas brothers osv. Sen så skulle jag hämta en tröja från Linnea också så då fick Jenny åka med mig för första gången några hundra meter x) Hahahha just det sen när jag och Jennny gick hem från Linnea så gjorde jag världen vurpa precis vid bilen, ni kan ju gissa om jag och Jenny dog av skratt typ!! x)



Nu ska jag kila, pusstjing!(:



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0