Söndag 31 Januari

Tjabba!(:
Ursäkta min dåliga uppdatering, jag tänkte dra en kort resume vad jag pysslat med i helgen:

Fredag Kväll:
Ja fredagskvällen började med förfest hos Elina i hennes lägenhet!(: Det var jag,Jenny,Amanda,Olivia och Elina från Antnäsgänget sen var det dom vanliga härliga killarna som vi ofta hänger med vid festtillfällen(: Som typ Elinas Viktor,Sebbe,Joppi,Danne, Filip och några till(: Det var härlig stämmning och jag hade riktigt kul som vanligt!:D Sen vid elva drog vi in mot staden och det var dags för Cleo. I Cleokön väntade Joel på mig och jag träffade även Emma och Martin också!(: Inne på Cleo var det bra drag och sjukt mycket folk, och jag dansade en hel del och träffade många kända ansikten. Men det blev en relativt tidigt kväll, Joel mådde inte så bra så vi drog hem innan två någon gång. Men kvällen var ändå sjukt roliga!:D

Här kommer lite bilder från kvällen:


Lördag:
Jag och Joel steg upp vid ett tiden och åt frukost och sådär, sen vid tre kom pappa och mamma med en bil som jag skulle köra hem eftersom mamma och pappa skulle och handla. Men såklart så hade ju jag ingen hemmanyckel och det kom jag inte på förrän vi var på E4:an!:O Så sjukt less jag blev, så då åkte jag och Joel en sväng runt i byarna och kolla läget x) Sen så blev det att kolla Hockey här hemma (eller okej, jag kollade inge hockey x)

Kvällen var hur chill som hellst, vi kollade filmen Benjamin Buttons otroliga liv. Den var väl helt okej, men lite svår att fatta ibalnd och sjukt lång, typ tre timmar:O Sen gick vi och la oss för båda var typ sjukt trötta men såklart somnade vi inte förrän vid fyra!

Idag:
Ja idag låg vi och drog oss i sängen till två, sen kände jag att det var dags att klivia upp och äta frukost:P Efter det åkte jag och Joel till Kvantum och handlade lite och sen skjutsade jag hem Joel. Det var så sjukt läskigt att köra i bilen själv när det var sånt här oväder!:O Men jag klarade mig helskinnad hem(:

Nu dags för middag, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0