Onsdag 6 Januari

Hallå!(:
Ja gårdagen då, den var sjukt rolig!:D Det började med Förfest hos Amanda P, först var det bara ganska många kända ansikten men efter ett tag dök det upp personer som man inte träffat på länge och det var sjukt kul!(: Så det blev en hel massa folk i Amandas lilla lägenhet;P Sen drog jag,Elina,Olivia och Jokki en snabbis till Elinas lägenhet för att överaska alla killarna som var där(: Sen vandrade vi in till stan mot Grace!(:

Inne på Grace var det till en början inte alls mycket folk men bara efter ett litet tag var stället proppat med människor, fast inte riktigt lika mycket som på juldagen:P Men träffade ändå en hel del kända ansikten, fast jag saknade ändå någon hela kvällen. Vi hade kul hela kvällen och det blev att dansa lika mycket som förra gången så när vi skulle gå hem hade jag så ont i fötterna att jag bara ville gråta!:O Kvällen slutade med att jag och Olivia åkte hem med pappa vid halv fyra. Men den här kvällen var sjukt rolig men det var faktiskt snäpet bättre på Juldagen, för den kvällen går fan inte att slå helt enkelt!:D

Här kommer lite bilder från gårdagen:




Idag har jag inte gjort något förutom att slöat och tagit det lungt!(: Ikväll blev det även att träffa några av brudarna och umgås och prata av sig lite, vi har alltid lika roligt tillsammans!(:


Nu är det dags för sängen,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0