Onsdag 20 Januari

Hallå!(:
Idag har jag varit på H&M igen 10-17!(: Förutom att jag varit sjukt trött hela dagen så har dagen varit helt perfekt(: På H&M gick det jättebra och idag var jag på herravdelningen, jag fick skriva skyltar igen fast till herravdelningens A-ytor och jag klarade det typ helt själv idag, skönt att det går framåt. Sen fick jag även höra av min handledare att hon tyckte jag hade blivit jätteduktig och utvecklats jätte mycket och att jag blivit så snabb på alla dom "vanliga" sakerna!(: Det värmde verkligen att få höra dom orden!:D

På lunchen var jag hos tandläkaren, sist var sisdär typ två år sen. Det här var iallfall sista gången det var gratis, det känns att man börjar bli vuxen nu när det till och med ska kosta att gå till tandläkaren!:O Me iallfall så hade jag inga hål och tandläkaren sa att jag hade ett av dom finaste leenden hon hade sett, åh vad glad jag blev alltså det gjorde typ min dag!:D 

Sen när jag slutat på H&M var jag en sväng förbi Inpuls och tränade där en timme, så nu är jag helt slut i kroppen!:S

Ikväll har jag äntligen kollat det nyaste avsnittet av ONE TREE HILL som kom igår, fast jag glömde se det igår:p Men det var iallfall sjukt bra, åh vad jag saknat det alltså, hahaha kul att jag låter som världens serienörd nu!;)


Nu ska jag prata i telefonen med Jenny, pusstjing(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0