Måndag 11 Januari

Hallå!(:
Jaha då har första skoldagen passerat, jag hade faktiskt inte alls lika mycket skolångest för att skolan började igen men det är kanske för att man vet att det här är absolut sista terminen och vi går ju mot STUDENTEN!:D Jag tänkte vara duktig imorse och stiga upp lite tidigare än vad jag brukar göra, men vad tror ni inte då Maria lyckas göra om inte försova sig en hel timme!:O Fick stressa sjukt mycket och han inte ens läsa tidningen på morgonen som jag alltid gör, jag har typ tvångstankar om att jag måste läsa den varje dag x) haha!

Annars har dagen rullat på som vilken annan skoldag som hellst(: Det roligaste under dagen var nog i matsalen, med det orkar jag inte dra upp här i bloggen x) Efter skolan blev det stan en snabbis med Emma och Martin men sen kom Linnea och typ tvingade mig att åka hem med samma buss som henne! x)

Jag funderar på att beställa från H&Ms hemsida eller om jag ska vänta till mina favoriter kommer till butiken istället? Vilket I-landsproblem jag har!;)



Nu ska jag fortsätta läsa mina 100000 bloggar jag läser, pusstjing(:





Kommentarer
Postat av: jenny

SATAN vad cool bikinin var!!!! :O Där i mitten alltså! Shiet.

2010-01-11 @ 22:49:20
URL: http://ro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0