Lördag 9 Januari

Tjabba!(:
Gårdagskvällen var sjukt trevlig!(: Jag och Joel följde strömmen och gick och kollade Avatar på bio, en av dom bästa filmerna jag sett!:D Visst den var kanske lite lång, pallar inte att sitta stilla så länge, men annars var det perfekt!(: Sen så chillade vi på och skulle ta nattbussen hem, vi gick i vanligt tempo och sen kommer en kille och springer förbi oss. Jag tänkte vart har han så bråttom, men sen kommer Joel på att han kanske springer till bussen och just då ska bussen åka så den där killen blev vår räddare. Annars hade vi fått gå till Tuna i -25 grader och det kanske inte hade varit så mysigt. Det blev iallfall kvällsfika och övernattning på Tuna!(:



Idag klev vi upp vid ett och sen åkte jag in till stan och träffade Emma(: Har inte träffat varandra på lovet förutom när det har varit festligheter så det var sjukt kul att se tjejen igen. Vi satte oss på Roasters och tog en fika och pratade på som tusan, när vi inte har sett varandra på hela lovet och är vana att se varandra varje dag så kan ni ju tänka er hur mycket vi hade att prata om! x)

Ikväll blir en lugn hemmakväll framför tv(: Jag känner efter  typ 3 timmars sömn inatt är jag ganska så slut, ska nog kanske börja kolla den här serien Glee!(:

Nu är det dags för lördagsmiddag,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0