Lördag 23 Januari

Tjabba!(:
Igår han jag inte blogga för jag hade fullt upp hela dagen, först var det skola som vanligt. Hade engelska glosor, och jag har kommit fram till att jag blivit sjukt slö i skolan! Jag orkar inte änns plugga till 30 glosor, det känns att man faktiskt börjar bli lite skoltrött nu. Plus att det inte alls var lika roligt idag på skolan eftersom inte min Emma var där, tur för henne att hon kommer på måndag igen!;)

Sen så var det bara att åka hem och ta en powernapp, sen så följde jag med mamma och handlade, hämtade mitt körkort, hyrde film på hemmakväll och köpte en stor godispåse!(:

Efter det åkte jag till Joel!:D Där blev jag bjuden på middag, tacos hade killen lagat och det var supergott, sen kolla vi filmen Sommaren med Göran som jag hade hyrt. Seriöst så sjukt rolig film, jag satt och skrattade verkligen typ hela filmen!x) Ni måste lätt se den om ni inte gjort det!(: Sen kollade vi slutet av Let´s Dance och halva första One Tree Hill avsnitten innan vi somnade.

Idag vaknade vi vid elva, åt frukos och chillade på i hans lägenhet till halv två då vi åkte till Pontushallen. Vi kollade när Tobbe,Fredde och dom där spelade innebandy, det var faktiskt ganska kul att kolla på innebandy!(: Haha men såklart gjorde jag världens tabbe!;)

Domaren blåser av efter två perioder och jag trodde matchen var slut men Joel satt som kvar så jag tänke bara att han typ väntade på tobbe och fredde. Sen efter typ tio minuter kommer lagen ut på planen igen.
Jag: alltså vad gör dom?
Joel kollar lite konstigt på mig
Jag: haha ska dom typ spela igen eller? (lite oseriös)
Joel: är du seriös?
Jag: Va, vadå är det en till period?
Joel: alltså seriöst blev du typ tappad i backen när du var liten?
Jag: haha så det är tre perioder som i hockey?
Joel: alltså Maria har du aldrig kollat innebandy förut?
Båda: HAHAHAHA!

Nu är det dags för lördagsmiddag, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0