Lördag 2 Januari

Tjennare!(:
Dagen började med att jag pallrade mig upp vid nio tiden för att åka med min sjukt morgonpigga vän Jenny till Inpuls för lite träning. Vi körde i gymmet eller först sprang vi en halvtimme sen blev det lite maskinövningar x) Det var faktiskt riktigt skönt att träna bort lite nyårsmat!(:

Efter det begav vi oss hem igen, men jag han knappt komma in genom dörren innan pappa sa att vi skulle ut och övningsköra. Ja då var det bara att sätta sig framför ratten, men det gick riktigt bra och vi var ute och övningskörde i typ två timmar!(:

Ikväll var det planerat spelkväll hos Jenny, men istället blev det först att vara med Jenny och Amanda och sen gick jag och Jenny över till sjuklingen Linnea och blev bjudna på te och stannade där i typ några timmar(: Sjukt chill kväll men sånna kan man också behöva ibland, och det slutade med sjukt övertrötta tjejer x) haha

remember what you wore on the first day
You came into my life
And I thought hey
You know this could be something

'Cause everything you do and words you say
You know that it all takes my breath away
And now I'm left with nothing

'Cause maybe it's true, that I can't live without you
Well maybe two is better than one
There's so much time, to figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking two, is better than one

Nu ska jag kila,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0