Fredag 1 Januari

Tjabba!(:
2010 är här!!!(: Nyårsafton var så himla bra, den började med att vi var i Alex brors lägenhet i stan och hade förfest med alla mina nära och kära. Vid tolvslaget drog vi in till norra hamn för att kolla på raketerna (men jag såg typ inte en enda!) Vi träffade bara en massa härliga människor och kramades. Sen drog vi ett helt gäng på efterfest på Skurholmen hos Joppi, där var det också sjukt trevligt och massa härliga och glada människor!(: kvällen slutade med att jag sov på Tuna och bättre kunde det nog inte bli!:D


Första dagen på 2010 har varit perfekt, jag mår toppen(: Jag tror det här kommer bli ett GRYMT år, vi har ju Studenten att se fram emot och massa annat skojj!:D


Här kommer lite bilder från gårdagens party:


Nu ska jag slå på någon bra film,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0