Torsdag 4 Februari

Tjennare!(:
Ännu en dag på H&M har passerat!(: Idag gick dagen sjukt snabbt, nog för att dagarna brukar gå snabbt men inte så här snabbt. Jag fick iallfall klä två dockor på L.O.G.G- sport avdelningen och det gick kanon bra!(: Jag har verkligen fått klä hur många dockor som hellst och nu börjar det bli kul men det är fortfarande ganska pillrigt och det är ju inte riktigt min grejj men jag lär mig(: Idag fick jag också många fina kommentarer för min outfit och det värmer verkligen att få såna där små kommentarer från människor!<3

Efter jag slutat så knallade jag till Inpuls och tränade i gymmet själv. Jag tycker det har börjat bli tråkigt att träna själv, förr tränade jag alltid med någon men nu händer det typ aldrig. Plus att det inte är så många som tränar där just nu, för nu har fotbolls tjejerna kommit igång med sin egen träning så då tränar dom inte så ofta där. Linnea är i Indien och är typ borta en hel månad!:O Hoppas hon får det bra iallfall(: Så då är det jag och Jenny kvar, så dags att ta upp våran träning tillsammans igen tycker jag!:D Hon är ju min träningskompis nr 1!;)


Dagens H&M Outfit

Tunika-H&M
Leggins-H&M
Over knee stövlar-Scorett
Halsband + Armband-H&M

Nu ska jag kila igen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0