Torsdag 25 Februari

Tjabba!(:
Ännu en dag på H&M har passerat, dagen har varit väldig upp och ner. Det har varit sjukt kul att jobba idag för att det varit så mycket folk eftersom det var säsongspremiär idag + löning, men en mindre rolig dag har det varit för att jag fått 4 timmars sömn inatt. Men jag fattar inte hur jag kan vara så jäklarns pigg nu, måste gå på överskottsenergi just nu så snart kommer jag väl tuppa av x) Annars så känns den här dagen riktigt bra för nu har även jag fått SSSSSSPORTLOV, underbart skönt ska det bli!:D

Annars då så måste även jag få klaga av mig lite på det här förbannade kylan vi har här uppe i norr just nu! Imorse när jag klev upp visade temperaturen på -31 och då sa pappa att när han klev upp var det -35!:O Förstår ni hur kallt det är, snart flyttar jag på riktigt. Jag funderar starkt på att ta en weekend till ett varmt land under sportlovet!

Olivia Palermo är en av mina favorit fashonister, hennes stil är så klockren!






Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0