Torsdag 11 Februari

Hallå!(:
Tänkte bara dra en liten uppdatering innan jag ska sova(: Dagen började med att jag mådde skit! Hade ont i halsen, 7 ton snor i min näsa, hes, huvudvärk och så sjukt trött så det går typ inte att beskriva. Så jag bestämmde mig för att stanna hemma från praktiken, så jag gick och la mig igen och sov till elva! Äntligen fick jag sova ut som jag inte gjort på typ någon vecka, jag har helt förlorat mina sömntimmar och mamma trodde det var däför jag var sjuk:S Så nu ska jag verkligen börja gå och lägga mig i tid och sova minst 8 timmar/natt!(:

På dagen kände jag mig mycket piggar iallfall och gör det nu också förutom att jag snorar som tusan! Så jag ska pallra mig till skolan imorgon, för vi har ju engelskajävlaprovet och måste fixa massor med projektarbetet också. Men sen tar jag äntligen helg!:D

Dagens:
Jag: Pappa jag var tvungen att tänka
Pappa: jaha var det därför det gick så långsamt?
Båda: HAHAHAHA!

Sjukt cool Beyonce är i den här rumbaoutfiten!



Nu ska jag kolla nylleboken innan sängen väntar, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0